Çok tartışılan 10+4 yabancı oyuncu kuralına dair konuşan Doğan, şu ifadeleri kullandı: Milli Takım'ın performansına da değinen Doğan, "Dünya Kupası'nda Almanya, İspanya ve Fransa'nın da gruptan çıkamadığı turnuvalar oldu. Futbolcuların eksikleri ve hataları vardır, hocamızın olabilir. Herkesin niyeti iyidir.
Önemli olan bu. Keşke olmasaydı. Futbolda eleştiri var.
Herkes açık olmalı ama genç arkadaşlarımıza yapılan hakaretler bize yakışmıyor" şeklinde konuştu. Naklen yayın gelirlerindeki düşüşü de dile getiren Ertuğrul Doğan, "Naklen yayın gelirlerimizde ciddi bir düşüş var.500 milyon dolarlık gelir, şu anda 185 milyon dolar seviyelerine geldi. Kulüplerimizin tamamı Türk futbolunun değerinin bu olduğunu düşünmüyor.
Naklen yayın gelirinin 500 milyon dolar seviyesine gelmesi konusunda ısrarımız olacak. Kulüplerin dayanacak gücü kalmadı. Özellikle Anadolu kulüpleri çok ciddi sıkıntı çekiyor.
ifadelerini kullandı. Merkez Hakem Kurulu ile ilgili de konuşan Doğan "MHK konusunda İbrahim Hacıosmanoğlu ile görüşeceğiz. Kulüplerin genel olarak memnuniyetsizliği var.
Önümüzdeki bir ay içerisinde bu konuda sağlıklı adımların atılmasını sağlamaya çalışacağız" dedi.